برگزاری دوره خود هیپنوتیزم

دوره خود هیپنوتیزم در مورخه 1400/10/1 در موسسه سپاس برگزار می شود

با ما در ارتباط باشید.

تهران : کلینک سپاس
صادقیه – خیابان کاشانی – شهر کتاب نور – مجتمع نور طبقه 2 واحد 10
021-44099514
021-44091618

هیپنوتیزم چیست؟

انجمن پزشکی بریتانیا در سال 1995 تعریف زیر را برای هیپنوتیزم ارائه کرد:

« هیپنوتیزم حالتی موقتی از ادراک تغییر یافته است که توسط یک فرد در فردی دیگر ایجاد می شود و در او دسته ای از پدیده ها به شکلی خود به خودی و یا در پاسخ به محرک های کلامی و یا دیگر محرک ها به وجود می آید؛
این پدیده ها عبارتند از : تغییر در هوشیاری و حافظه،افزایش تلقین پذیری و به وجود آمدن ایده ها و پاسخ هایی که در مقایسه با وضعیت عادی ذهنی برای فرد نامتعارف و نا آشناست.

پدیده هایی دیگری چون بی حسی، فلجی و سفتی عضلات و تغییرات عروقی می تواند در حین حالت هیپنوتیزمی به وجود آید یا از بین برود».

در جریان هیپنوتیزم،با کاهش نسبی بر انگیختگی حسی و افت در پاسخ دهی سیستم عصبی مرکزی رو به رو هستیم،این فرآیندی است که در مقابل عدم تمرکز و دقت فرد مضطربی که مدام محیط پیرامون خود را در جست و جوی خطری فرضی وادار می کند، قرار می گیرد.

چگونه از خودهیپنوتیزم برای رسیدن به خواسته هایتان استفاده کنید؟

اگر مغز انسان شبیه یک کامپیوتر هست و می شود آن را برنامه ریزی کرد؛ بهترین روش برنامه ریزی مغز کدام هست؟

درست هست زدید هیپنوتیزم بهترین وسیله برنامه ریزی مغز هست. ایا شما تا کنون از این ابزار فوق العاده استفاده کرده اید.

شما تنها در 15 روز می توانیداز قدرت شگفت انگیز خودهیپنوتیزم استفاده کنید.
بعد از اینکه دوره خودهیپنوتیزم مقدماتی را در 15 روز انجام دادید می توانیددر کمتر از 10 دقیقه خودتان را هیپنوتیزم کنید؛سپس به سراغ فایل های اختصاصی بروید. با توجه به توضیحات هر فایل هر آنچه میخواهید را می توانید برای اهداف و خواسته هایتان انتخاب کنید.
چگونه می توانید به خواسته هایتان برسید؟!
روشها و تکنیکهای هیپنوتیزم، می تواند میانبری برای رسیدن به اهداف و آرزوها باشد و در این مقطع از زمان که وقت و زمان سرعت زیادی دارد روشهای خود هیپنوتیزمی جایگاه ویژه ای خواهند داشت.
هیپنوتیزم یک روش جدید نیست بلکه موضوع شگفت انگیزی است که افسانه ها و تحریف های ناعادلانه ای آن را محاصره کرده است.

هیپنوتیزم دارو یا درمان نیست، بلکه ابزار قدرتمندی است که از آن می توان برای درمان و کمک به افراد در اهدافی همچون ایجاد اعتماد به نفس، کنترل عادات، چیره شدن بر کمرویی، رفع بیخوابی، بهبود حافظه و تمرکز، توسعه استعدادهای پنهان و … می توان استفاده کرد.

با خود هیپنوتیزم ازقدرت نهفته ناخودآگاه استفاده کنید

ذهن نیمه خودآگاه همچون یک کامپیوتر است و هر آنچه را که ما با پنج حس خود مشاهده می کنیم ذخیره می کند این توضیح می دهد که چگونه ما می توانیم به شکل قابل توجهی نیروی مغز خود را از طریق هیپنوتیزم افزایش دهیم، زیرا هیپنوتیزم از ذهن نیمه خودآگاه استفاده می کند.

به باد داشته باشید که هیپنوتیزم نه خطرناک است و نه شکلی از کنترل ذهن. در هیپنوتیزم ما جهان درونی خود را از طریق استفاده از تصورات خود تغییر می دهیم.برای اطلاعات بیشتر از نحوه عملکرد هیپنوتیزم به کتابهایی که در این زمینه توسط دکتر آرام نوشته و یا ترجمه شده است مراحعه کنید.

چگونه از پکیج خودهیپنوتیزم حرفه‌ای استفاده کنیم؟

قدم اول هیپنوتیزم شدن می باشد. شما باید ابتدا به خلسه بروید تا تلقین ها و عبارات تاکیدی بر روی شما تاثیر گذارد. 90 درصد فایل های عبارات تاکیدی و تلقینی اصلا شما را به خلسه فرو نمی برند.به همین دلیل هست که هر چقدر گوش میدهید تاثیری ندارند.

مااین مشکل شما را در طی فقط 15 روز حل کرده ایم. در طی 15 روز و فقط 15 ساعت شما به عمق خلسه فرو می روید و می توانید از هیپنوتیم برای رسید به اهداف و خواسته هایتان استفاده کنید. پس ابتدا بخش مقدماتی خودهیپنوتیم را تهیه کنید بعد به سراغ بقیه تکنیک ها بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *